Laurea triennale in Sustainable agriculture for food quality and environment

Scadenza: 20 febbraio 2019

Laurea triennale in Sustainable agriculture for food quality and environment [Three-year Bachelor’s degree course in Sustainable agriculture for food quality and environment]

Sono istituite 3 borse di studio annuali del valore di € 4.8121,00 ciascuna (soggette alle ritenute fiscali e previdenziali di legge) riservate a studenti meritevoli che si iscriveranno per l’a.a. 2018/2019 al corso di laurea triennale in Sustainable agriculture for food quality and environment della Facoltà di Scienze agrarie, alimentari e ambientali dell’Università Cattolica del Sacro Cuore.

La documentazione dovrà PERVENIRE alla Direzione di Sede – Università Cattolica del Sacro Cuore – Via E. Parmense, 84 – 29122 Piacenza – email: direzione.sede-pc@unicatt.it – INDEROGABILMENTE ENTRO IL 20 FEBBRAIO 2019. NON SARANNO ACCETTATE DOMANDE PERVENUTE/CONSEGNATE DOPO TALE TERMINE

Three annual scholarships worth €4,812.00 each (subject to tax and social security deductions by law) will be awarded to deserving students who have enrolled in the three-year Bachelor’s degree course in Sustainable agriculture for food quality and environment within the Faculty of Agricultural, Food and Environmental Sciences of Università Cattolica del Sacro Cuore during the academic year 2018/2019.

The application documents must BE SUBMITTED no later than 20 February 2019 to Direzione di Sede – Università Cattolica del Sacro Cuore Via E. Parmense, 84 29122 Piacenza email: direzione.sede-pc@unicatt.it.  LATE APPLICATIONS WILL NOT BE ACCEPTED.

Bando con lettera motivazionale »

Domanda borsa di studio »

Schoolarship »

Application form »